فروش چراغ خیابانی
خانه / چراغ خیابانی / قیمت لامپ ال ای دی ۵۰ وات پوکلا

قیمت لامپ ال ای دی ۵۰ وات پوکلا

لقیمت لامپ ال ای دی ۵۰ وات پوکلا که یکی از لامپ‌های ارزان قیمت هستند.این لامپ در حال حاضر تنها در نور مهتابی موجود است و علیرغم داشتن قیمت مناسب از کیفیت و طول عمر خوبی برخوردار است.
نور طبیعی لامپ‌های پوکلا برای انسان سبب ایجاد خستگی کمتری نسبت به نور‌های یکدست آفتابی یا مهتابی می‌شود. لامپ‌های ال ای دی پوکلا بهترین جایگزین نسل های قبلی لامپ‌های لوستری اف پی ال یا رشته‌ای است.

چرا لامپ‌های ال ای دی پوکلا ؟

لامپ‌های ال ای دی پوکلا در مقایسه با دیگر لامپ‌ها در ازای مصرف برق یک اندازه نور بیشتری(یعنی شار نوری بالاتری) دارند همچنین از دیگر مزیت‌های آن می توان به تنوع رنگ بالا ،عدم وجود مواد سمی ،طول عمر بالاتر و … اشاره کرد به همین دلیل استفاده از آن‌‌ها توجیه اقتصادی بیشتری دارد.یکی از لامپ‌های کم مصرفی که این برند تولید می کند نیز مدل ۵۰ وات است.

لامپ‌های ال ای دی پوکلا که در ابتدا بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه‌های الکترونیکی کاربرد داشتند،با توجه به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپ‌ها، عمر بسیار بالا و فناوری جدید ساخت به رنگ‌های دیگر توانسته‌اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.

حال رفته رفته این نوع ال ای دی ها پیشرفت کرده و حالا لامپ‌های ال ای دی پوکلا به این شکل مورد استفاده قرار می گیرد. چیپ های داخلی این لامپ‌ها از انواع مختلفی از ال ای دی  نظیر smd ,cob , led power, led cree , … ساخته شده که بیشتر در لامپ های ال ای دی مورد استفاده معمول از چیپ های  smd است.

قیمت لامپ ال ای دی ۵۰ وات پوکلا

(به انگلیسی: LED lamp) نوعی از لامپ‌های حالت جامد است که از دیود نورگسیل برای روشنایی، استفاده می‌کند. این لامپ‌ها که در ابتدا بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه‌های الکترونیکی کاربرد داشتند، با توجه به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپ‌ها، عمر بسیار بالا و فناوری جدید ساخت به رنگ‌های دیگر توانسته‌اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.

لامپ‌های LED کارایی و طول عمر و بازده انرژی بالایی دارند که چند برابر لامپ‌های رشته‌ای است.
و از دیگر لامپ‌های فلورسنت (به انگلیسی: Fluorescent lamp) به شکل قابل ملاحظه ای کارآمدتر هستند. ادعا شده که آن‌ها حتی قادر به انتشار بیش از ۳۰۰ لومن در هر وات توسط برخی از تولیدکنندگان LED هستند. میزان مصرف انرژی لامپ‌های LED به حدود ۱۰ درصد میزان مصرف لامپ‌های رشته‌ای رسیده است.

LED مخفف کلمات Light emitting diode است که معنای دیود ساطع‌کننده نور را می‌دهد. دیودهای ساطع‌کننده نور در واقع جزء خانواده دیودها هستند که زیرگروه نیمه هادی‌ها به‌شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه‌هادی‌ها متمایز می‌کند این است که با گذر جریان الکتریکی از آن‌ها مقداری انرژی به صورت نور از آن‌ها ساطع می‌شود.

باید توجه داشته باشید لامپ‌ها یکی از تجهیزات برقی در خانه  هستند که ممکن است مدت زمان زیادی روشن باشد.
با توجه به این نکته و همچنین تعداد زیادی که در هر خانه و مکان وجود دارد، مسئله برق و مقدار مصرف آن ها نیز مورد توجه قرار می گیرد، پس در این شرایط انتخاب لامپ‌هایی فوق کم‌مصرف با نوردهی بالا کمک زیادی به صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌های آن‌ها خواهد کرد.

در این بین لامپ‌های ال ای دی پوکلا راندمان بالایی دارند. همچنین لامپ‌های ال ای دی استاندارد RoHS دارند که نشان می‌دهد در ساخت این محصول از مواد مضری مانند سرب و جیوه استفاده نشده است؛ از این‌رو در صورت شکسته شدن لامپ، این مواد مضر سلامتی افراد را تهدید نمی‌کنند.

لامپ ال ای دی ۵۰ وات پوکلا

ویژگی‌های لامپ ال ای دی پوکلا ۵۰ وات

لامپ ال ای دی ۵۰ وات مارک پوکلا (pokla) از سری لامپ‌های ال ای دی توان بالا و پرنور است. این لامپ‌ها از نوع ال ای دی و مصرف بسیار پایینی دارد. لامپ‌های پوکلا در نور های آفتابی و مهتابی و نچرال(نورطبیعی) عرضه می شود. توجه شود سرپیچ این لامپ از نوع معمولی یا به اختصار E27  می باشد.

این لامپ نسبت به اندازه و نوردهی از قیمت خوبی برخوردار است. لامپ‌های پوکلا به علت نور خوب خود مناسب مکان‌هایی است که نور زیادی می‌خواهد نظیر مغازه و سالن های مسکونی و … این لامپ‌ها روشنایی خوبی نسبت به لامپ‌های قدیمی دارد با این تفاوت که به جای استفاده از رشته های پرمصرف تنگستن که بر اثر گرمای زیاد نور تولید می کنند، لامپ‌های پوکلا نیز از تکنولوژی LED بهره برده و با مصرف انرژی بسیار کم نوری زیبا و یکنواخت تولید می کنند.

زاویه پخش نور لامپ‌های ال ای دی پوکلا ۱۲۰ درجه است. وزن این لامپ‌ها ۰,۳ kg است و در ابعاد۱۲ × ۱۲ × ۲۴ cm می‌باشند همچنین رنگ این لامپ‌های ال ای دی مهتابی‌ و جنس بدنه‌ی از پلاستیک دارند. طول عمر این لامپ‌ها ۴۰۰۰۰ ساعت است.

از مهم ترین ویژگی لامپ‌های کم مصرف طول عمر بالای آن ها نسبت به لامپ های رشته ای است. و همچنین با گذشت زمان لامپ کم مصرف برخلاف لامپ های رشته ای دچار افت شدت نور نمی شود.
محصولات این برند دارای نشان استاندارد ملی و همچنین اتحادیه اروپا می باشد,لامپ های کم مصرف از رده انرژی A برخوردار بوده که نشان از کم مصرف بودن آن دارد.

توان مصرفی این لامپ ۵۰ وات و ولتاژ آن ۲۲۰ الی ۲۴۰ ولت بوده. این محصول با قابلیت روشنایی ۳۶۰درجه و نوردهی بالا بسیار مناسب فضاهای باز و سالن های بزرگ است. همچنین در لامپ‌های پوکلا نور در تمام جهات منتشر نمی‌شود

تفاوت LED با لامپ‌های کم مصرف

لامپ‌های ال‌ای‌دی در مقایسه با لامپ‌های کم مصرف در ازای مصرف برق یک اندازه نور بیشتری (یعنی شار نوری بالاتری) دارند. البته این حالت همیشگی نیست و بسیار بستگی به المان‌های بکار رفته در هر دو نوع لامپ دارد.

همچنین این وضعیت در مورد مقایسه عمر این لامپ‌ها نیز صادق است؛ به صورت نامی عنوان می‌گردد که طبق اطلاعات مندرج بر روی اغلب لامپ های ایرانی، لامپ LED در حدود ۲۰۰۰۰ ساعت و لامپ کم مصرف دارای ۸۰۰۰ ساعت طول عمر مفید هستند، اما توجه داشته باشید که طول عمر یک لامپ به عوامل متعددی از جمله محل نصب، دمای محیط، تعداد زمان کلید زنی آن بستگی دارد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی کرمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120797470
پست الکترونیکی: Ali.tabrizi6543@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده و خرید لامپ ال ای دی پارس

پخش عمده و خرید لامپ ال ای دی پارس و ارسال به سراسر کشور در …

Call Now Button